Κυκλοφοριακή Αγωγή
Άλλο ένα μοιραίο σήμερα με θύμα οδηγό αυτοκινήτου ο οποίος, σύμφωνα με αναφορές, αφού προσπέρασε πέντε άλλα οχήματα, παρέκαμψε τις κατεβασμένες μπάρες φυλασσόμενης διάβασης τρένων, οπότε και παρασύρθηκε από τη διερχόμενη αμαξοστοιχία. Η αμαξοστοιχία, αν και κινούνταν αργά, έκανε το I.X. μια μάζα από σίδερα από την οποία ανασύρθηκε νεκρός μετά από αρκετή ώρα ο οδηγός.
Ένα είναι σίγουρο, μέχρι να αποκτήσουμε κυκλοφοριακή αγωγή, γιατί, κακά τα ψέματα, οι Έλληνες είμαστε κυκλοφοριακά ανάγωγοι στο σύνολο, θα συνεχίσουμε να αποδεκατιζόμαστε ποτίζοντας την άσφαλτο με αίμα. Κρίμα είναι να σκοτωνόμαστε, κρίμα είναι και να μην κάνουμε τίποτε γι' αυτό. Φυσικά, το δεύτερο είναι ευθύνη της πολιτείας, αλλά δεν θα σχολιάσω παραπέρα.
Αυτό που καταλαβαίνω είναι ότι η έλλειψη κυκλοφοριακής αγωγής στην Ελλάδα είναι σύμπτωμα της γενικότερης παραβατικής νοοτροπίας του Έλληνα που με καυτηριασμένη τη συνείδησή του δεν διστάζει να κάνει "αυτό που γουστάρει" αψηφόντας τους κινδύνους. Δεν καταλαβαίνω γιατί για πολλούς δεν "πάει ο νους τους στο κακό". Το οδικό ατύχημα, ακόμα και αυτό που δεν είναι μοιραίο, ταλαιπωρεί αδικαιολόγητα όλους τους εμπλεκόμενους.
Κάποιος εξέφρασε πρόσφατα τη γνώμη του για τους Έλληνες οδηγούς στο ραδιοφωνικό σταθμό ΣΚΑΪ λέγοντας περίπου ότι ο Έλληνας δεν έχει φαντασία ώστε να αναλογιστεί τους πιθανούς κινδύνους που ενέχουν οι πράξεις του. Αυτό είναι αλήθεια, για μένα πρόκειται για ενσυνείδητη αμέλεια!
Έχω χάσει μέλη της οικογένειας της γυναίκας μου και ένα ακόμα υπέστη σοβαρές βλάβες σε ατύχημα. Ξέρω ότι στο τιμόνι η απροσεξία σκοτώνει!
Πηγές: in.gr , ΣΚΑΪ (και από τη ραδιοφωνική είδηση)
Ενδιαφέροντα κείμενα:
- Χαραλαμπάκης Α.Ι., Ποινικό Δόγμα και Διωκτικές «Ανάγκες» (δείτε παρ. 4) για τη νομική πλευρά [Προσωπικά δεν είμαι σίγουρος ότι είναι "πέρα κάθε λογικής να δεχθούμε ότι ο ασυνείδητος οδηγός την ώρα που προβαίνει στον επικίνδυνο ελιγμό πιθανολογεί την εμπλοκή του σε θανατηφόρο ατύχημα και την «αποδέχεται»", αλλά τι σχέση έχω εγώ! Είναι βέβαια γνωστό ως πρόβλημα της Δικονομίας η διάκριση μεταξύ ενδεχόμενου δόλου και αμέλειας.]
Σχόλια