AllPeers

Δεν σας είπα για το AllPeers... δεν είναι κανένα killer-app αλλά με έβαλε σε σκέψεις πριν κάνα μήνα που το είδα.

Πρώτα-πρώτα τι είναι: Είναι ένα add-on για τον Firefox που δίνει τη δυνατότητα να κάνεις share αρχεία χρησιμοποιόντας το πρωτόκολλο bittorent αλλά μόνο με όποιους θες εσύ. Γι' αυτό το λόγο πρέπει όλοι να να συμμετέχουν στο AllPeers που χρησιμοποιείται (απ' όσο αντιλαμβάνομαι) μόνο για τη διαχείριση των "φίλων" σου και για να τους ενημερώνει για τα αρχεία που είναι διαθέσιμα σε αυτούς.

Αρχικά μου άρεσε η δυνατότητα να "μοιράζομαι" αρχεία με τους "δικούς μου" (δικέ μου!), αλλά με "χάλασε" ότι πρέπει μάλλον να έχω τον Firefox ανοιχτό και ότι θα είμαι αναγκασμένος να διαχειρίζομαι άλλο ένα σύστημα φίλων. Τότε είχα μια έκλαμψη! Η λογική θέση τέτοιου "συστήματος" είναι μαζί και μέσα σε πρόγραμμα instant messaging (βλ. MSN Messenger, Google Talk, Skype και τα συναφή). Η διαχείριση και επικοινωνία "φίλων" είναι ήδη στην ουσία των instant messengers και τα περισσότερα υποστηρίζουν ήδη την μεταφορά αρχείων, γιατί να μη μπεί και αυτό; Εκτός αυτού, τον instant messenger τον έχεις πάντα ανοιχτό, τον web browser όμως όχι.

Θα κάνω ένα μικρό τεστ του AllPeers και βλέπουμε.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Hellgate: London Alpha Test

Έρευνα ΠΑΚΟΕ 2008 για τις κατάλληλες και ακατάλληλες παραλίες της Αττικής

Apache, Subversion, Trac, MoinMoin