Web Hosting για προσωπικό site

Σκέφτομαι να φτιάξω το δικό μου προσωπικό site και δυσκολεύομαι να βρω πληροφορίες για hosting. Τα βασικά που με ενδιαφέρουν είναι:

  • Δημιουργία blog (για να μεταφέρω αυτό)
  • Καλά στατιστικά (ή έστω τη δυνατότητα να κατεβάζω όλο το log για ανάλυση)
  • Εύκολο backup

Ένα θέμα με το blog είναι ότι μου καλάρεσε το WordPress το οποίο όμως θέτει προϋποθέσεις για να παίξει. Θα με βόλευε μια εταιρία hosting που να προσφέρει/εγκαθιστά WordPress. Αν δεν μπορέσω, θα βάλω απλώς το Blogger να φυτεύει το blog στο site μου μέσω ftp (ίσως και να είναι για κάποιο διάστημα μια πολύ καλή λύση).

Με τα στατιστικά, έχω δει ωραία πράγματα με το StatCounter και έχω κάπως γλυκαθεί και θα ήθελα να έχω τις ίδιες δυνατότητες χωρίς να πληρώνω ξεχωριστά.

Το θέμα του backup είναι απλώς επειδή σε ένα hosting provider αντιμετώπισα πρόβλημα με τη ταχύτητα (πήρα κόπια μέσω ftp). Μπορεί βέβαια και να είναι φυσιολογικό, αλλά δυσκολεύομαι να το πιστέψω λόγω της πολύ χαμηλής ταχύτητας.

Ένα ακόμα θέμα που έχω είναι με την εφαρμογή που θα χρησιμοποιήσω για τη συντήρηση του site. Δούλεψα κάποια φάση το Dreamweaver αλλά προτιμώ να ελέγχω το layout μέσω javascript και CSS (κυρίως CSS, δείτε το CSS Zen Garden). Δεν θέλω όμως να είναι και όλα με το χέρι. Υπάρχει εφαρμογή που να διευκολύνει τα πράγματα κάτω από αυτές τις προϋποθέσεις;

Ωραίες πληροφορίες για στήσιμο web sites έχει το TheSiteWizard. Ρίχτε μια ματιά.

Τι προτάσεις έχετε; Τι θεωρείτε σημαντικό να παρέχει μια εταιρία hosting;

Σχόλια

Ο χρήστης Λύσιππος είπε…
Δες Webhostingtalk.com
Ο χρήστης Doc είπε…
Επ' ευκαιρίας... ξέχασα να αναφέρω ότι θα προτιμήσω τις Ελληνικές εταιρίες λόγω του ότι θα είναι πιο εύκολο να κατοχυρώσω domain στο .gr
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Hey thanks for the info.
this is very good, i had been thinking about getting my own domain as i blog on regular basis. so what is your site's address, i did like to see it.
Ο χρήστης Doc είπε…
@daisy:
Never got to do it. I haven't done much blogging lately, (as you can see), so it's not worth the effort or the expense yet...

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Hellgate: London Alpha Test

Έρευνα ΠΑΚΟΕ 2008 για τις κατάλληλες και ακατάλληλες παραλίες της Αττικής

Apache, Subversion, Trac, MoinMoin