Ώρα για Επανεγκατάσταση;

Δυστυχώς μάλλον ήρθε "το πλήρωμα του χρόνου" και το σύστημά μου έχει μαζέψει αρκετά προβλήματα (βλ. instabilities) ώστε να χρειάζεται... μπρρρ... επανεγκατάσταση.

Το πλάνο:

  1. Καταγράφω ότι προγράμματα χρησιμοποιώ και τα κατατάσσω σε "απολύτως απαραίτητα" (π.χ. anti-virus, firewall), "απαραίτητα" (π.χ. κάποια utilities, βασικές εφαρμογές, κλπ.), "άστα γι' αργότερα" και "τι με έπιασε και τα εγκατέστησα αυτά;"
  2. Απεγκαθιστώ/διαγράφω ότι εφαρμογές/αρχεία έχω στον δεύτερο δίσκο και μπορώ να εγκαταστήσω/επαναφέρω πάλι μετά (για να αφήσω περισσότερο χώρο για τα backup).
  3. Παίρνω backup κάπου ότι αρχεία έχω στο πρώτο δίσκο.
  4. Γράφω σε CD ότι έχω από drivers κλπ. που μπορεί ή σίγουρα θα χρειαστώ για την εγκατάσταση (συμβουλεύομαι και τις οδηγίες εγκατάστασης των διαφόρων hardware)
  5. Κάνω δεύτερο τσεκάρισμα ότι δεν έχω ξεχάσει τίποτε για backup.
  6. Προεραιτικά κάνω και τρίτο τσεκάρισμα.
  7. Βάζω επάνω τη νέα CPU και βεβαιώνομαι (με τη παρούσα εγκατάσταση) ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα (συμβατότητες, υπερθέρμανση, κολλήματα κλπ.).
  8. Κάνω την εγκατάσταση του λειτουργικού φορμάροντας παράλληλα τον πρώτο δίσκο.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Hellgate: London Alpha Test

Έρευνα ΠΑΚΟΕ 2008 για τις κατάλληλες και ακατάλληλες παραλίες της Αττικής

Apache, Subversion, Trac, MoinMoin