I Want My .Mommy! (εισαγωγή)

Αυτό το άρθρο είναι παλιό και έχει μεταφερθεί (με την αυθεντική ημ/νία) από το άλλο μου blog (GreekIT) το οποίο είναι κατηργημένο.

Να σας πω πρώτα μερικά πράγματα που πρέπει να ξέρετε για μένα.

Στην εργασία μου χρησιμοποιώ κυρίως C/C++ (Visual Studio 6). Πριν από 3-4 χρόνια κάποιος συνεργάτης μου είπε να διαβάσω λίγο Java για να μάθω αντικειμενοστραφή (object-oriented) προγραμματισμό. Διάβασα λοιπόν και "μου ανοίχτηκαν τα μάτια". Η Java μου άρεσε πολύ και με βοήθησε να καταλάβω πολλά πράγματα για τα οποία δεν είχα ιδέα (όσον αφορά OO προγραμματισμό). Με βοήθησε επίσης πολύ με τη C++, ώστε να μπορώ να γράφω καλύτερο κώδικα.

Δεν λέω με κανένα τρόπο ότι η Java είναι τέλεια. Καθαρά σαν γλώσσα όμως και στις βασικές βιβλιοθήκες είναι υπόδειγμα σχεδίασης και υλοποίησης. Για να εκθέσω όλες τις πτυχές της Java (θετικές και αρνητικές) χρειάζεται χρόνος (για γράψιμο) και άλλος τόπος (τα blogs δεν είναι γι' αυτό το σκοπό), και για να κάνω μια σωστή σύγκριση με C#/.NET χρειάζεται οπωσδήποτε να τα γνωρίσω και αυτά κάπως καλύτερα.

Παρ' όλα αυτά, ο βασικός λόγος που νομίζω ότι μπορώ να πω τη γνώμη μου, είναι λόγω κάποιας εμπειρίας στη πράξη και επειδή έχω δει καλό και κακό προγραμματισμό και πιστεύω ότι μπορώ να πω τι διευκολύνει ένα προγραμματιστή και τι τον δυσκολεύει.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Apache, Subversion, Trac, MoinMoin

Hellgate: London Alpha Test

Έρευνα ΠΑΚΟΕ 2008 για τις κατάλληλες και ακατάλληλες παραλίες της Αττικής