Ψήνομαι για Toyota Prius

Ψάχνοντας για νέο αυτοκίνητο (το Punto έχει αρχίσει να πνέει τα λοίσθια) ψήθηκα πολύ για το υβριδικό Toyota Prius.

Τα συν (στην έκδοση Elegance):

  • Χαμηλή κατανάλωση (5l/100km στη πόλη)
  • Standard: φοβερό ασύρματο ηλεκτρονικό σύστημα κλειδώματος, ηλεκτρικό κλιματισμό, φώτα ομίχλης, δερμάτινο υδραυλικό τιμόνι με ενσωματωμένα χειριστήρια (ηχοσυστήματος, κλιματισμού, cruise control), ηλεκτρικά παράθυρα μπρος-πίσω, cruise control
  • ABS, EBD & BA, VSC+, E-TRC, 8 αερόσακους
  • Ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης (ECVT) (ήθελα το επόμενο αυτοκίνητο να έχει αυτόματο κιβώτιο)
  • Απαλλαγή από τέλη κυκλοφορίας και τέλος ταξινόμισης, και ελεύθερη κυκλοφορία στον δακτύλιο
  • Χαμηλό κόστος συντήρησης (απ' ότι αντιλαμβάνομαι)
  • Καλή αξία μεταπώλησης
  • Ταιριάζει στο προσωπικό μου στυλ οδήγησης (ήπιο)
  • Είναι Toyota (η οποία με ενημερώνουν ότι είναι φανατική στο after-sales service/support)

Τα μείον:

  • Υψηλή τιμή για τη κατηγορία του τα €27.800 (τιμή επίσημου τιμοκαταλόγου, περίπου όσο το ακριβότερο Avensis, δεν μπορώ να κρίνω κατά πόσο οι ανέσεις καλύπτουν το κόστος)

Ενδιαφέρομαι για απόψεις από άτομα που το έχουν δει (στις αντιπροσωπείες) ή το έχουν αγοράσει ή χρησιμοποιήσει.

Απορίες:

  • Πως είναι από χώρο αποσκευών; Αυτό είναι ένα θέμα με το οποίο έχω πρόβλημα στο Punto. Θα πήγαινα κατ' ευθείαν σε πολυμορφικό (ή κάτι παρόμοιο) γι' αυτό το λόγο.
  • Υπάρχουν άλλες ελαφρύνσεις, φοροαπαλλαγές που μπορώ να εκμεταλευτώ; Ποιά είναι η πραγματική τιμή;
  • Τι διαφορά υπάρχει (εκτός τιμής) αν βρω μεταχειρισμένο;

Σχόλια

Ο χρήστης John Nousis είπε…
Doc,

Ως κάτοχος του συγκεκριμένου αυτοκινήτου μπορώ να σου πω τα παρακάτω:

1) Τιμή: Αν κάνεις πολλά χιλιόμετρα να είσαι σίγουρος ότι τη διαφορά με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα που συγκρίνεις θα την κερδίσεις πολύ σύντομα από την οικονομία καυσίμου. Εγώ το έχω 1,5 χρόνο και έχω κάνει 50.000 χιλιόμετρα με κατανάλωση περίπου 5.5 λίτρα / 100 χλμ.

2) Χώροι αποσκευών: Ο χώρος αποσκευών δεν είναι όσο ο χώρος αντίστοιχων οικογενειακών μοντέλων. Γι' αυτό να κοιτάξεις ακριβώς τις ανάγκες σου σε αυτόν τον τομέα πριν καταλήξεις.

3) Πραγματική τιμή: Είναι αυτή που γράφεις, δεν υπάρχει τίποτα εξτρά εκτός φυσικά από την ασφάλεια η οποία είναι και αυτή χαμηλότερη καθός υπολογίζεται σαν 1500 κυβικά.

4) Μεταχειρισμένο: Αυτό που συμφέρει πολύ να ψάξεις είναι αν μπορείς να το φέρεις από Γερμανία. Δες στο mobile.de που πουλάνε πολλά Prius έως και 15.000 ευρώ. Ως υβριδικό, το αυτοκίνητο απαλάσσεται από δασμούς οπότε θα σου έρθει πολύ οικονομικά. Δεν έχω ωστόσο μεγαλύτερη εμπειρία σε αυτό αλλά σίγουρα υπάρχουν ειδικοί αν θέλεις να προχωρήσεις έτσι.

Κατά τα άλλα μπορώ να σου εγγυηθώ ότι το Prius είναι κορυφαίο στην οδήγηση και ιδιαίτερα σε αυτό που λέμε άνετη οδήγηση. Θα σε εκπλήξει ευχάριστα το κιβώτιο ταχυτήτων! Από επιδόσεις πάει πολύ καλά αν και δεν συνηθίζω να πηγαίνω ποτέ πάνω από 140 χλμ/ώρα. Με αυτό το αυτοκίνητο πραγματικά μαθαίνεις να απολαμβάνεις την οδήγηση. Ποιοτικά δεν είναι ούτε BMW ούτε MERCEDES αλλά είναι πολύ προσεγμένο ειδικά η νέα έκδοση (2006).

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Trac 0.11 - Subversion 1.5.0

Τα νέα μου...

Κάρτες... Moo