Battlefield 2142 συνέχεια...

Έπαιξα λοιπόν μερικές ώρες με το Battlefield 2142 τη προηγούμενη εβδομάδα και έχω τις εξής παρατηρήσεις:

  • Είναι λίγο ζόρικο να βρεις καλά παιχνίδια (δηλαδή, με φιλικούς παίχτες που να παίζουν ομαδικά). Οι καλύτερες ώρες για να βρεις καλό παιχνίδι είναι από 7 με 8 το βράδυ μέχρι γύρω στις 11 με 12 τα μεσάνυχτα.
  • Οι ελληνικοί servers ή είναι άδειοι, ή δεν δουλεύουν, ή τα παιδιά της clan στην οποία ανοίκουν το έχουν ρίξει στη πλάκα και έχουν βγάλει τα μαχαίρια και μαχαιρώνουν όποιον δουν μπροστά τους :P

Επίσης είδα μερικές φορές περίεργες συμπεριφορές από παίχτες: 2-3 φορές κάτι τύποι στην ίδια μεριά με εμένα με πυροβολούσαν και μετά με "θεράπευαν", ή απλώς μου έριχναν μια-δύο και μετά μου έλεγαν "sorry". Είναι ένας όμορφος τρόπος να μου πουν να φύγω από το παιχνίδι; Δεν είμαι σίγουρος...

Σκέφτομαι σοβαρά να πάρω το Battlefield 2 τώρα που υπάρχει πακέτο με τα πάντα με λιγότερο από €50. Έχει πολύ περισσότερο κόσμο και οι ελληνικοί servers είναι περισσότεροι και με περισσότερους παίχτες.

Σημείωση: εδώ είναι ο παίχτης μου στο Battlefield 2142.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Hellgate: London Alpha Test

Έρευνα ΠΑΚΟΕ 2008 για τις κατάλληλες και ακατάλληλες παραλίες της Αττικής

Apache, Subversion, Trac, MoinMoin