Πρόβλημα με το Battlefield 2142 - Part 2

Το πρόβλημα λύθηκε… ήταν ο χρονισμός της μνήμης (δεν το περίμενα) αλλά όλα τελικά έδειχναν ότι κάτι γίνεται με τις εντατικές μεταγωγές δεδομένων απο/προς τη μνήμη.

Ελπίζω ότι έχει λυθεί και το (έντονο) πρόβλημα που είχα με το DVD-RW (είχε καιρό να παίξει) καθώς και το πρόβλημα με το boot του Kubuntu από CD/DVD (καθώς και του memtest 86).

Λεπτομέρειες: Όταν τα έφτυσε στις αρχές Ιουνίου η no-name 512-άρα μνήμη που είχα πάρει κάποτε για να συνοδεύσει τη Kingston (η οποία είναι ακόμα σε άψογη κατάσταση, αν και στη καβάτζα πλέον), μου κακοφάνηκε που έμεινα μόνο με 512MB. Τον Αύγουστο βρήκα και πήρα μια CPU Barton 3200+/400 για τελική αναβάθμιση και άρχισα να κοιτάζω και για ψύκτρα και μνήμη. Τον Σεπτέμβριο βρήκα ψύκτρα (ήταν λίγο δύσκολο γιατί δεν κάνουν όλες για το M/B μου) και πήρα και δύο μνήμες 1GB στα 400MHz. Αυτές τις έβαλα επάνω σχετικά σύντομα καθώς είχα και κάτι άλλα προβλήματα και γενικώς μου την έδινε να έχω μόνο 512MB. Η M/B όμως είδε αμέσως ότι είναι 400άρες και αποφάσισε να τις χρονίσει (δεν ξέρω πως το κατάφερε) σε αυτή τη ταχύτητα. Η CPU όμως που έχω επάνω είναι ακόμα η παλιά 2600+/266. Δεν φάνηκε αρχικά να έχει πρόβλημα (το πρόβλημα με το DVD-RW το πήρα χαμπάρι αργότερα και δεν είχα πάντα θέμα με την εγγραφή CD) και εγώ κοιμόμουν ήσυχος μέχρι που πήρα το BF2142. Μετά από 5 μέρες δοκιμών άρχισα να τη ψυλιάζομαι ότι κάτι τρέχει με τη μνήμη και χτες το απόγευμα αποφάσισα να "καρφώσω" τον χρονισμό της μνήμης στα 266. Όπερ και εγένετω… όλα τζάμι αγαπητοί αναγνώστες!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Hellgate: London Alpha Test

Έρευνα ΠΑΚΟΕ 2008 για τις κατάλληλες και ακατάλληλες παραλίες της Αττικής

Apache, Subversion, Trac, MoinMoin